Startsidan

Jag hade rätt!

Vilken härlig dag! Sammy sov hos min syster och hanen hos en kompis så jag vaknade pigg och glad kvart i sju av mig själv. Det var passande eftersom jag hade bokat in en tvättid klockan sju. När jag var färdig med tvätten kring tio tog jag mina längdskidor och åkte en runda i det härliga vädret, mest eftersom jag fick höra att det inte kommer bli av och det var jag ju tvungen att motbevisa. Nu har jag duschat och ätit lunch och ska snart gå till affären och handla lite inför i kväll och i morgon. I kväll kommer några hit på uppesittarkväll med Bingolotto och som vanligt har vi tänkt vinna en miljon och en bil. Som grädde på moset fick jag veta att jag blev godkänd i universitetskursen jag läste i höstas!
 
 

Kommentarer
Av: Camilla

Starkt jobbat idag , och grattis till klar kurs👍

2017-12-23 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback