Startsidan

Kurs i Stockholm

I morse skjutsade hanen mig till flyget och jag flög till Stockholm i soluppgången. I sista stund kom jag fram till Hotel Rival, jag råkade gå fel i början, där kursen i diagnoskodning håller till och där har jag varit hela dagen. Vi blev bjudna på en jättegod lunch och gott fika men jag har inte lärt mig så mycket än. Det känns skönt eftersom mitt huvud ändå är fullt av alla intryck, bara en sådan sak som att jag måste ha hög volym på podcasten i öronen på grund av all trafik. Nu har jag landat på hotellet och snart ska jag gå och köpa lite middag, förmodligen kommer jag duscha av mig sedan och krypa ner i sängen så jag är pigg och redo för föreläsningar i morgon. Min hjärna är ju inte gjord för nya människor, utbildning, nya miljöer och allt annat samtidigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback