Startsidan

Core control

Jag förstår att ni inte bryr er det minsta om min träning men jag ska bara berätta om i dag och sedan ska jag ge mig. Kanske. Som jag nämnde har jag sagt upp mitt gymkort så nu passar jag på att träna så mycket jag hinner och orkar innan det går ut. I dag skulle jag gå på cxworx igen men en timme innan passet började såg jag att de ändrat till core control, något jag aldrig testat. Eftersom jag älskar förändringar och överraskningar gick jag ändå men redan vid första övningen kände jag att det inte skulle bli ett nytt favoritpass. Det var "flytande rörelser" vilket inte passar min kantiga kropp och jag har dessutom svårt för att veta vilket ben som ska bak när ena armen ska fram och den andra åt sidan och så där. Egentligen skulle man vara barfota också men det trivs jag inte med men det gick utmärkt ändå, det var många andra som hade skor också, typ alla när jag tänker efter. Jag blev knappt svettig medan några övningar var för tunga, typ smala armhävningar som jag absolut inte ens kan göra på knäna. Inget pass för mig alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback