Startsidan

En dag på stan

I dag var hanen tvungen att jobba, det är tydligen inte alla som har semester nu när jag har det. Eftersom hanens syster är och hälsar på i stan och bor hos oss några nätter så har jag försökt roa henne i dag. Vi promenerade till stan och där köpte jag en fin tröja. Eftersom Sammy älskar böcker så gick vi till biblioteket och där var det en person som trodde att färgen på jackan visar vilket könsorgan man har, konstigt nog blev inte jag felkönad trots mina blåsvarta kläder. Efter en tur till Kvinnohistoriskt museum köpte vi glass av en tjej som jag tränade i fotboll, tänk att hon har blivit en riktig människa, och sedan tog vi bussen hem. En lagom ansträngande dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback