Startsidan

Hemma igen

Jag, Sammy och min syster har varit hos Peter Forsberg några dagar, nej just ja, det var ju Blondinbella. Vi åkte till farmor i Norrlands inland och i dag kom vi hem igen. Egentligen har jag inte gjort så mycket annat än att jaga Sammy så av den anledningen är det ganska skönt att vara hemma igen, här är det ju lite mer barnsäkrat. Jag hade tänkt att jag skulle hinna sitta och läsa men det gick ju inte, kanske framför allt eftersom jag glömde boken hemma. Nu har jag äntligen duschat av mig dagens badparksvatten, vi stannade till där med vår kusin i Lycksele, och ska bara borsta tänderna och krypa ner i sängen. Det ska som vanligt bli skönt att sova i min säng, farmors utdragssoffa från 1950-talet är till för något kortare personer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback