Startsidan

Hjälp från ovan kanske

I helgen sov jag och Sammy hos mamma och pappa eftersom vi skulle till tomten och fälla träd både lördag och söndag. Tyvärr sov jag inte så bra men pappa tog Sammy på morgonen så jag fick sova några timmar till, härliga tider! På bilderna här nere kan ni se hur det såg ut när vi började fälla träd och hur det ser ut i dag. Sakta men säkert går det framåt.
 
I dag tog jag bilen och åkte och handlade, jag hade Sammy i barnvagnen och en korg att lägga varorna i. Eftersom jag köpte två stora förpackningar med toalettpapper så rymdes inte allt i korgen så jag hade lite problem med att kånka runt med allting. Dessutom var Sammy trött och ville att jag skulle bära honom och det är ju ganska tungt och svårt när man har massa annat att släpa på. När jag hade betalat satt Sammy i alla fall tyst och stilla i vagnen men jag insåg att jag skulle få det oerhört svårt att få ut allting till bilen. Jag såg säkert svettig och hjälplös ut så en kvinna kom fram till mig och frågade om hon skulle hjälpa mig ut till bilen. Så himla snällt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback