Startsidan

Sammy sa vov, vov till vargen

I går var jag och Sammy på Lycksele djurpark med hanens syskon och det var trevligt och sorgligt. Jag tycker inte om att se instängda djur men det är ju festligt att fota läskiga varelser på nära håll. Ekorren på andra bilden var dock fri och lycklig och jag hade kunnat komma ännu närmare om det inte hade dykt upp tre gapiga ungar.

 

Eftersom vi var i Lycksele passade vi på att hälsa på några släktingar och det var kul. Dessutom hann vi shoppa på Dollarstore två gånger, jag råkade visst glömma bort att köpa det jag egentligen for dit för första gången.

 

När vi kom hem åkte vi och fiskade vid havet och det var också trevligt. Trevlig dag för oss, mindre trevlig dag för djuren.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback