Startsidan

Storslagna planer

Nu skulle man kunna säga att min semester börjar på riktigt, förra veckan var ju hanens syster här så då var jag tvungen att anpassa mig lite efter henne. Inte på något dåligt sätt men jag kunde ju exempelvis inte bara göra som jag ville och lämna henne helt ensam hemma. Jag har skrivit en lista på allt jag ska göra under ledigheten och jag har redan lyckats bocka av tre punkter. Dessutom gör jag en lista för varje dag och enligt dagens lista ska jag vika tvätt, vilket jag redan har gjort, gå ut med återvinning och lämna tillbaka en bok på biblioteket. Naturligtvis kommer jag göra annat vettigt också men det har jag inte hunnit skriva ner än. 
 
Den här bilden tog jag när snuttebullen tjuvkikade på några andra barn i lekparken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback