Startsidan

Vi äger en tomt!

Vilken effektiv dag! Hanen vabbade så jag cyklade till jobbet en timme för tidigt för att tjäna in lite flex. Efter jobbet åkte vi på ett möte på banken där vi skrev under ett papper och betalade vår tomt så nu är den vår! Då är det bara ett år kvar tills huset är på plats ...
 
När vi hade känt oss vuxna ett tag åkte jag till min väninna som var snäll och hjälpte mig med en svår grej som jag ska berätta om ifall jag får min vilja igenom. Som vanligt när jag träffat någon av mina vänner känner jag att vi borde ses oftare. Efter i morgon är jag ju föräldraledig i fyra veckor så då kanske vi hinner träffas några gånger, önska oss lycka till.
 
 

Kommentarer
Av: Bengt Magnusson

Hur i helvette kan du vara språkpolis när du skriver som en retard?

2017-07-07 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback