Startsidan

Två veckor kvar till "semestern"

I dag var en rätt stressig dag på jobbet, det finns mängder av diktat att skriva och många var sjuka och vabbade. Nästa vecka går ännu fler på semester så det kommer inte direkt bli bättre. Det är absolut roligt att det finns saker att göra men det tar heller aldrig slut när vi måste hjälpa andra så fort vi är färdiga med vårt jobb. Efter jobbet åkte jag och handlade ensam med en podcast i öronen och det var härligt. Tyvärr var alla andra i Umeå också och handlade så det drog ner frihetskänslan lite.
 
En som kände lite frihetskänsla en varm sommardag var Sammy som fick gå dit näsan pekade och sedan följde jag efter. Nästa gång vi går ut och leker ska jag ta med mig kameran och fota i stället för att bara fota med mobilkameran.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback