Startsidan

Världen flimrar förbi

I torsdags och fredags var ju förskolan stängd så jag var föräldraledig. I går gick vi till jobbet och hälsade på och sedan promenerade vi hem i det vackra vädret. Eftersom Sammy hade sovit hela vägen till jobbet så var det ju inte sovdags på vägen hem och då kan det bli lite lurigt med vagnen. En av oss vill helst stå upp och balansera och det känns ju inte jättesäkert. Mina erfarna kolleger tipsade om att vända vagnen så då gjorde jag det och helt plötsligt satt ungen helt stilla och tittade.
 
I helgen har vi inte så mycket planerat så helst ska jag vara ute lite i solen och njuta. I och för sig är det bara kanske 13 grader ute men det går ju att klä på sig.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Det är ju bra träning om han står i vagnen när ni går, men roligare att se framåt såklart.

2017-06-04 @ 11:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback