Startsidan

Skadad igen

I går på fotbollsträningen sträckte jag upp vaden igen, den som typ kändes helt bra. Det känns jättetråkigt eftersom det är fotbollscup på lördag men jag ska göra mitt bästa för att kunna vara med då. I annat fall får jag stå och sälja fika hela dagen. Sammy får tyvärr finna sig i att vara inomhus i dag och i morgon för jag tar mig ingenstans. På fredag har jag tänkt att vi ska ta en lätt promenad och då är jag säkert frisk på lördag. Önska mig lycka till.
 
När jag var i Stockholm sist turfade jag lite men jag tycker fortfarande att det är lite pinsamt så när jag stod i zonen som heter KnightZone så låtsades jag att jag var där för att fota och då tog jag den här bilden. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback