Startsidan

Drömpresent!

Och där var årets bästa födelsedagspresent utsedd! Eller ja, jag har fått andra presenter som varit bra också men godis från Kahls slår det mesta. Hanens pappa och hans fru var förbi i dag och då fick jag den här gåvan som jag kanske ska ta med på jobbet och visa upp. Jag kommer naturligtvis inte bjuda någon men de kanske vill se vad jag fått.
 
När jag skulle hämta från förskolan hade Sammy bajsat så jag skuttade in i skötrummet för att byta blöjan. Då såg jag att ett annat barn också hade blöjor från Norge, inte så troligt alltså, så jag gick in i förrådet och kikade om de verkligen hade Norgeblöjor även där. Naturligtvis inte, Sammys paket hade bara stått lite snett och då måste någon ha tagit fel. Jag la i alla fall blöjorna på rätt plats och sedan satte jag upp en sådan där färdig lapp om att det är dags att ta med extra blöjor på det andra barnets krok. Rätt ska vara rätt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback