Startsidan

Lämningen gick också skitbra

I dag var det en fröjd att hämta snuttebullen på förskolan! Jag började med att gå och dra fram barnvagnen och då såg Sammy mig genom fönstret. Till skillnad från i fredags fick jag två små armar utsträckta mot mig och jag kunde höra en barnröst som sa "mamamama". När jag kom in fick jag en lång och hård kram och det är ju kanske det mysigaste som finns.

Eftersom ni undrar så kan jag berätta att det har gått bra att jobba. Jag har släppt jobbet ganska mycket när jag har varit hemma så jag frågar mina kolleger lite för ofta så här i början. Dessutom måste jag ju diagnoskoda korrekt nu eftersom jag är utbildad så det är lite nytt.

Sommaren som kom i fredags var borta i dag och i stället var det vitt på marken. Kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback