Startsidan

Sammy inskolas

I går började inskolningen av Sammy på förskolan och det har än så länge gått jättebra. Jag är dock inte jätteroad av andras barn som skriker men som tur är sover alla en stund mitt på dagen så då får jag vila. Pedagogerna verkar bra och maten har varit jättegod så jag ska nog våga lämna min lilla favoritfavvis här. 


Eftersom jag har varit i fjällen och haft magsjuka så har jag vilat vaden ordentligt och i går när jag spelade match kände jag inte av den alls, vilken lycka! 

I går fick jag också min nya mobil och den verkar bra. Jag har inte tagit bort plasten än eftersom jag vill skydda den så därför blev bilden lite suddig. Enligt recensioner ska kameran dock vara bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback