Startsidan

Bara Sammy blir lika smart som jag

I går fick vi Sammys skolfoton och det var roligt och tråkigt. Nog för att jag inte ler på bilder men Sammy tog priset för han såg så ledsen ut så man vill gråta. Jag antar att jag inte får visa dem här men vi ska nog köpa ett litet paket bara för att det är roligt att ha. Jag ska försöka få fingrarna ur arslet och fota lite själv någon gång och sedan kan vi titta på de bilderna i stället.
 
I morgon ska jag ju lämna in den typ sista uppgiften på universitetskursen jag läser för skojs skull och det kändes lite jobbigt eftersom jag bara har kommit halvvägs. I dag fick jag dock responsen på förra uppgiften och eftersom jag av någon fantastisk anledning fick VG på den känns det genast mycket lättare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback