Startsidan

Nedrans otur

I går var en fantastisk dag! Tyvärr var det mesta hemligt men mig kan man ju lita på så det gör ingenting. På kvällen hade jag som vanligt hockeyträning och när det var max en minut kvar slappnade jag av i handen just när en annan slog på min klubba vilket gjorde att jag typ stukade handen. Jag är öm och när jag skulle hacka lök gjorde det ont. Synd, då måste hanen laga mat. Själv hade jag tänkt skriva på min, typ, sista universitetsuppgift som ska in på fredag men det är lite svårt eftersom jag har svårt att hitta bra källor. Jaja, bara att fortsätta googla.
 
Pappa var ute på tomten i dag och fixade med lite grejer och då var han snäll och fotade. Nu har de gjutit plattan så äntligen börjar det hända något.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback