Startsidan

Ingen kräkning dock

Den här veckan är det väldigt mycket att göra på jobbet eftersom två av mina närmaste kolleger har semester och naturligtvis passade förskolan på att ringa och säga att Sammy hade magsjukesymtom. Jag gav mina uppgifter till mina stackars kolleger och sedan susade jag till förskolan där jag mötte massa andra föräldrar som också skulle hämta hem sina barn.

På kvällen var jag och Sammy i tvättstugan och när vi skulle gå bad jag honom lägga tillbaka luddborsten där den ska vara. Då gick han och kastade in den bakom torktumlaren där den låg när vi kom, logiskt. Tänk på det när ni skräpar ner!

Senare råkade jag börja skratta så plötsligt att Sammy blev rädd och började gråta, lillstackarn. 

På bilden sover Sammy (nähä?!) och så fort jag försökte tycka att spjälsängen var en idé blev det gnäll,  så jag satt fast. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback