Startsidan

Någon bjöd på godis

I går jobbade jag extra på endoskopienheten och det var roligt. Jag skrev diktat, som jag ju gör i vanliga fall, och sedan tog jag emot patienterna och registrerade dem i kassan. Det jobbar jag inte med i vanliga fall men det är inte speciellt svårt, däremot när en patient kom upp i frikort blev det spännande. Jag har inte gjort ett frikort sedan jag hade praktik på geriatriken för drygt tre år sedan men till slut fick jag till det. Tur att jag är ett snille.

På kvällen åt jag middag hos mamma och pappa och sedan ville min syster så gärna att Sammy skulle sova över hos dem så då gick jag med på det. Jag fick massa bilder, som den här nere, så jag visste att lillbebisen hade det bra. Själv har jag haft en fantastisk dag. Hanen var på tomten och tog bort de sista träden så jag åt frukost i lugn och ro och läste en tidning. Sedan studerade jag några timmar innan jag gick och handlade. Efter en måltid, utan att någon kastade något på golvet, tog jag bussen till stan och tränade. Den här veckan har vi som jobbar åt landstinget fått provträna gratis på USM så naturligtvis ville jag passa på att köra lite bodypump. Det märks att jag inte har kört det sedan i januari. I morgon har jag hockeymatch, kul för benen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback