Startsidan

Nu järnspikar!

I går var det föräldramöte på förskolan och det var festligt. Pedagogerna undrade om någon kunde föra protokoll och eftersom alla tittade ner i bordet erbjöd jag mig. Hade jag inte jobbat med att skriva och lyssna samtidigt så hade det nog varit jobbigt men jag tyckte att det gick rätt bra. Jag fick en liten bärbar dator som jag skrev på vid barnens minimöbler, lustigt att jag inte har ont i ryggen i dag.
 
I dag införskaffade jag ett Iksu-kort så att jag ska bli vältränad. Naturligtvis började jag med ett bodypumppass och det gick himla bra om man jämför med i söndags. Efter uppvärmningen kände jag dock att det var nog för benen så då blev jag lite rädd att jag inte skulle orka. Konstigt nog överlevde jag ändå. Hur som helst var det härligt att bli lite svettig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback