Startsidan

Stackars blomma

I dag har jag namnsdag men det är det som vanligt ingen som kommer ihåg. Pappa brukar i och för sig höra av sig och dagen är ju inte slut än så jag kanske ska chilla lite. I dag har jag och Sammy varit och badat igen och det var roligt. En av oss råkade kissa i duschrummet, tyvärr inte i duschen, men jag tror inte att det gjorde så mycket. Naturligtvis skrapade jag bort det, det kan ni sluta fundera på.
 
I natt sov jag skitdåligt och en gång tog jag upp mobilen och kikade lite. På VK såg jag den här fantastiska nyheten: BRITT-MARIE VAR HÄR BLIR FILM! Jag älskar boken av Fredrik Backman så det ska bli helfestligt att se filmen nästa höst.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Grattis i efterskott, jag grattade din mor när hon kom hem från jobbet men då sov nog du.

2017-10-30 @ 19:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback