Startsidan

Blånaden vid tårna är efter en stämpling

I går lurade jag med hanens kompis på fotbollsträningen och det var lite konstigt för han var jätteduktig. Jag trodde att han kanske skulle kunna hitta av bollen men vara lite långsam men där hoppade jag allt i galen tunna. Men ja, jag slapp skämmas över honom i alla fall. Däremot fick jag skämmas över mig själv eftersom jag var sämre än jag någonsin varit. Min fot, som för övrigt ser ut som på bilden där nere, var naturligtvis inte helt bra än och dessutom slarvade jag med uppvärmningen så mina hälsenor strejkade. 
 
Jag är hemma och vabbar i dag eftersom min lilla älskling bajsade löst i tisdags. Jag tänkte passa på att studera lite men jag får inte veta vilka texter jag ska kommentera förrän på måndag så det var ju lite synd. I stället har jag noterat lite ur kurslitteraturen som jag nog kan använda mig av när det blir dags. Man får ju inte vara dum.
 
 

Kommentarer
Av: Pappa

Vad bra att det inte var något som var av.

2017-09-21 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback