Startsidan

Jag vann!

I förrgår på jobbet började jag känna mig vissen och när jag kom hem hade jag feber. I och för sig är jag inte helt säker för min syster kom farandes med Sammys rektaltermometer och tänkte stoppa in den i min mun men det hade jag som tur var kraft att förhindra. Det var fantastiskt att Anna var här, hon lagade mat och tog hand om Sammy så att jag kunde ligga i sängen och vila, hanen jobbade till jättesent så honom hade jag inte så stor nytta av. I går kände jag mig frisk så jag behövde nog bara sova.

I går var det dags för cellprov och det var obehagligt för för första gången gjorde det lite ont. Tur att det går fort.

I dag var det min tur att ta med fredagsfika till jobbet och betyget blev 6 av 5. Inte konstigt att de bara fick varsin muffins, jag hade ju ätit upp resten. Chokladfrysmuffins heter de om ni undrar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback