Startsidan

Mästaren

Så där ja, nu har jag äntligen lämnat in den första uppgiften på min universitetskurs! Den ska in på fredag men jag gillar inte att känna mig stressad så jag passade på att studera flitigt fredag och lördag kväll. Som ni kanske ser är det bara jag som har lämnat in än, härliga tider! Jag tycker ju inte att själva uppgifterna är speciellt roliga att göra, det är bara responsen jag vill åt.
 
I onsdags råkade jag stuka foten på fotbollsträningen men i dag kan jag i alla fall gå ordentligt. I morgon är det hockeyträning och om det känns bra då borde det vara lugnt att träna fotboll på onsdag igen. Skadad kan jag ju vara när jag är gammal och döende.
 
 

Kommentarer
Av: emmakarolinajohansson.blogg.se

Gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback