Startsidan

Småbarnsmamman

I går hade jag en sådan otur att säsongens sista fotbollsmatch krockade med säsongens första hockeyträning och eftersom jag ville gå på båda fick jag ta hjälp av pappa och min briljanta hjärna för att lösa det så bra som möjligt. Exakt samtidigt som domaren blåste av fotbollsmatchen åkte ismaskinen ut genom dörrarna i ishallen och jag hetsade in i bilen och körde i rätt hastighet genom staden med en proteinbar i handen. Exakt 21 minuter senare stod jag på isen och eftersom det var första gången på ett halvår jag åkte skridskor så räckte det ganska bra med endast 29 minuters hockeyträning. Fotbollsmatchen gick ganska bra men tyvärr blev slutresultatet dåligt så vi går inte vidare till slutspel. Hockeyn kändes däremot jättebra och det var så fantastiskt roligt att få träffa alla i laget igen.
 
På jobbet i dag stressade jag hela dagen eftersom det är så mycket att göra och sedan på eftermiddagen gick jag och en kollega på ett spännande möte med ett sekreterarnätverk. Där kan man få vara med och påverka och styra upp tillställningar så det var festligt och förhoppningsvis någonting jag kommer få fortsätta med. 
 
Nu har Sammy somnat och hanen är hos en kompis så jag kan äntligen äta chokladbollssmet och studera i fred, härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback