Startsidan

Härligt att vara nykterist!

I går var det fest med jobbet och det var trevligt. Temat var glitter, glamour och schlager och jag hade fått låna en klänning av min syster som jag gled runt och kände mig obekväm i. För att utmana mig själv extra mycket hade jag på mig mina läckra skor med 13 centimeters kilklack. Maten var jättegod och naturligtvis vann vi musikquizet så vi fick gå upp på scenen och visa upp oss. Jag kom inte i säng förrän 1 och i morse när jag vaknade klockan 10, hanen är i fjällen och Sammy sov hos min syster, åt jag en härlig frukost och sedan åkte jag till Iksu och tränade med min kusin. Nu är jag och Sammy bjudna på middag, härliga tider!






Kommentarer
Av: Camilla

Visst var jag en bättre fotograf än så - kapad vid axlarna 😱😱 👗✨

2018-04-17 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback