Startsidan

Produktiv dag

I morse tog jag fingrarna ur arslet och frostade av frysen och det var roligt, när det var färdigt. Jag rengjorde lådorna och ställde dem på köksbordet för att de skulle torka i solen, sedan gav jag Sammy en apelsin och begav mig till toaletten för att bajsa i lugn och ro. När jag kom tillbaka till köket hade Sammy varit duktig och inte lagt spelsinresterna på bordet utan i stället passande nog i de nytvättade lådorna. Kul med barn!

Efter mina vanliga söndagspass på Iksu, cxworx och sh'bam, gick jag till Ica och köpte middag som jag intog på en bänk på Ålidhemsskolans skolgård. Sedan spelade jag innebandy med jobbet och det var himla roligt. Jag var bättre än jag trodde och det är ju alltid uppmuntrande. Bilden tog jag i smyg så att ingen skulle se vad jag gjorde. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback