Startsidan

Klarade jag mina nyårslöften?

Ha minst en 10-kilogramsvikt på varje sida av stången på första benlåten på bodypumpen.
Lätt, klarade det i typ mars och har ökat lite mer.

Gå på ett danspass på Iksu.
Lätt, har ju dansat varje eller varannan vecka nästan hela året.

Skicka in en låt till Melodifestivalen.
Jag skickade ju in tre stycken men det gick tyvärr inte så bra.

Kunna spela även andra delen av Für Elise på piano.
Oj, jag övade mycket i början av året men nu var det länge sedan.
 
Läsa klart Outlander-serien.
Oj, jag har läst kanske 100 (av 3 000) sidor.

Att det syns på utsidan av armen när jag tränar biceps.
Fastän jag har fått enormt mycket mer muskler syns det inte alls på utsidan av armen.
 
Springa Blodomloppet på en snajsig tid.
Jag är stolt, men inte nöjd.

Göra minst ett mål i serien i herrkorpen.
Nej, jag gjorde dock några mål på träningsmatcher och det räknas nästan. 

Styra upp lite gällande språket på jobbet.
Det har jag absolut gjort, i alla fall bland läkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback