Startsidan

Jag skulle tydligen ha gjort dem på datorn och använt sax

I dag hände en obehaglig grej: jag kände ett sötsug. Tyvärr har Ica maxi billigt lösviktsgodis den här veckan, och jag handlade i dag, så den påsen hittade jag ner i. Godiset var naturligtvis tänkt till hanen men tyvärr köpte jag inte bara kritor, då hade det varit enkelt att stå emot. Jaja, vem bryr sig?

På jobbet skrev jag små lappar till några hyllor medan jag väntade på skannern och dem blev jag hånad för så där är allt som vanligt. 

Hur gick det i går på hockeymatchen och fotbollsträningen? Tackar som frågar! Det gick bra! Skridskoåkningen kändes stabil trots att jag inte har åkt på över en månad men jag tror att det beror mycket på bra lårmuskler och förbättrad kondition. På fotbollsträningen testade jag finta lite och jag fick till några snajsiga passningar. I morse såg jag en enormt trött människa i spegeln men det gör inget, man lever bara en gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback