Startsidan

Jag var nog bäst av alla


I dag fick jag för mig att jag skulle gå på total training och det var kul, mycket bättre övningar (för svaga personer) än sist jag körde det. Dessutom var jag i en grupp med personer som inte var jättestarka så jag kände mig rätt fräck. Tyvärr tyckte instruktören att det var en bra idé att i mikrofonen påpeka hur svår en övning var för hjärnan (man skulle röra händer och fötter diagonalt) när det bara var jag som körde den övningen. Rätt tydligt vem det var som inte hade alla hästar i stallet.

Jag köpte nya träningsskor på mellandagsrean och de fungerade bra även att springa i, härliga tider! Att de bara kostade 200 kronor gjorde inte saken sämre. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback