Startsidan

Nyårsafton

I går lämnade vi Sammy hos mamma och pappa, vilket kändes onödigt i efterhand eftersom han sov mellan 20 och 9, och sedan åkte vi hem till hanens kompis där vi firade nyår. Jag hade fått på mig strumpbyxor och min andra klänning, jag hade tänkt ha utsläppt hår också men någon måtta får det ju vara på spektaklet, så det var jag tvungen att föreviga. Vi åt fantastiskt god mat, dock för mycket, och jag hittade dessutom ner i godisskålen så när tolvslaget kom var det ingen som ens ville tänka tanken på att skåla i någon läsk.

I förmiddags begav jag mig till Iksu och körde lite bodypump och fy tusan vad stark jag var! Min väninna som var där hetsade mig lite och det var bra eftersom jag klarade det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback