Startsidan

En riktig semesterdag

På förmiddagen pillrade jag på här hemma och efter lunch åkte jag till Iksu och körde total training med typ 12 andra atleter. Sedan kastade jag mig in i bilen och körde raka spåret till Bettnes där jag mötte min väninna med familj och vi tog ett svalkande bad. Jag tränade i bikinitrosorna och en mångsidig sporttop för att jag skulle slippa byta om emellan, man får ju inte vara dum. Det var så himla härligt att bada och jag passade på att läsa min favorittidning Språktidningen i lugn och ro på stranden. Jag försökte ta en härligt somrig bild utan att någon skulle se men det gick superdåligt så jag lägger upp en bild från när jag och Lenni badade i Berlin i stället.
 
På kvällskvisten for jag till den gamla lägenheten och tömde den på det sista så nu borde jag slippa fara dit mer, förutom tidigt i morgon bitti då jag måste låsa upp för städfirman alltså. Dags att gå och sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback