Startsidan

Snart lika bra som Bettan

I dag hade jag bokat in total training på morgonen eftersom Sammy sov hos moster Anna och Imse. Det var dock något speciellt i dag så vi var i en typ brottningslokal med mattor på golvet och körde gymnastikövningar. Eftersom jag är otroligt ogymnastisk tyckte jag att det skulle bli kul att testa lite gymnastik med andra sopor och jag växte som person hela två gånger under passet! Första gången var när jag stod på händer med bara lite stöd för balansen av en annan person och andra gången var när jag hoppade jämfota upp på en låda. Dessutom har jag gjort kullerbyttor framåt och bakåt, hjulat, stått på huvudet och massa annat jobbigt och roligt. Jag hoppas verkligen att det här passet kommer fler gånger så att jag kan bli lite läckrare i mina handståenden.
 
Jag fick en film på Sammy i går kväll som är fantastiskt rolig. Ni hittar den på min Instagram, https://www.instagram.com/ninaivebo/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback