Startsidan

Jag kände mig rätt stark!

Vad festligt det var att jobba efter drygt tre dagars ledighet! Jag var smart och började en och en halv timme för tidigt för att ingen skulle kunna gnälla över att jag gled i väg på bodypump över lunchen. Inte för att de brukar gnälla, de förstår hur grinig jag skulle bli om jag inte får fara eftersom min träning är det enda jag pratar om. Senast i går bad jag exempelvis mamma känna på mina biceps men hon suckade bara och skakade på huvudet.

När jag och Sammy kom hem lagade jag middag och sedan gjorde jag efterrätt till i morgon då vi är bortbjudna på middag. Jag ska jobba i morgon så därför hinner jag inte göra det då, om ni undrar. Hur som helst så läste jag och Sammy lite och när jag tyckte att kaninen på bilden var en hare sa Sammy nej och nöjde sig inte förrän jag sa "Kaninchen", vem har rätt?



Kommentarer
Av: Bo Karlsson

Jag tror det är en hare för att kaniner har hängande öron.

2018-03-26 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback