Startsidan

Svettigt!

I dag följde jag med min personliga tränare på spinning och det var såklart ett spännande beslut eftersom jag hatar att cykla. Jag fick lite ont i könet men i övrigt kändes det jättebra. Jag var mycket starkare än vi trodde och jag har till och med sagt att jag ska följa med igen så jag får testa mina gränser. Efter cyklandet blev jag tillfrågad om vi skulle köra den där vidriga situpsövningen och fastän jag är höjdrädd och sa nej menade jag tydligen ja för lite senare satt jag nästan två meter upp och kunde inte ångra mig. Jag gjorde fem situps tre gånger så nu är jag nog inte så rädd längre. Dessutom tävlade vi i plankan och det var ganska förnedrande att pappa med lätthet kunde köra över en halv minut längre än oss. Jag var nämligen där efter jobbet och passade då på att berätta hur enormt vältränad jag är. Till ingen nytta alltså. 

Kommentarer
Av: Pappa

Jo men jag tycker det var kul, nästa gång tror jag att jag ska göra armhävningar i två minuter, för det sa Arne Tammer att det var bra för hälsan :)

2018-03-27 @ 23:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback