Startsidan

Vad har jag gett mig in på?

Jag var på spinning på lunchen och trots att det var jättejobbigt att cykla till jobbet i morse imponerande jag stort på min träningskompis: vi cyklade nämligen på samma nivå och jag behövde inte ge upp och byta till en lägre. Med en fantastisk känsla i kroppen begav jag mig tillbaka till jobbet där jag hade fått svar på ett mejl jag slängde i väg under förmiddagen. Min tanke om inskolningar av läkarstudenter i 15–30 minuter hade helt plötsligt blivit föreläsningar under en hel förmiddag. Jag vet inte om ni förstod det där, det är alltså jag som ska hålla i dem. Men ja, jag gillar ju att utvecklas som människa och det kommer jag göra nu. Härliga tider! 

Kommentarer
Av: Camilla

Kul, helt rätt person, det kommer du att göra riktigt bra.

2018-05-15 @ 20:39:23
Av: Pappa

Det skulle jag också vilja göra alltså föreläsa inför många helst fler. 😀

2018-05-16 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback