Startsidan

Skönt att dagen är över

I den fräscha föreläsningssalen på bilden började jag morgonen och när jag var färdig kändes det bra. I början skrattade nästan ingen åt mina usla skämt men efter ett tag kändes läkarstudenterna lite mer avslappnade och jag hoppas att de fick med sig något användbart. I övrigt har jag mest suttit med två av klinikens sekreterarstudenter och när det äntligen var dags för möte var det min tur att skriva protokoll så det blev ingen vila då heller. Efter jobbet åkte jag till mamma och pappa där jag blev bjuden på middag och sedan tittade jag och mamma på Outlander. Nu har jag nyss haft hockeyträning och eftersom jag har blivit så himla mycket bättre är det riktigt roligt! Det var naturligtvis roligt förut också men det är ju alltid härligt att känna att man utvecklas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback