Startsidan

Mallhoppa

På jobbet är det full fart men i dag när jag sprang upp för sex trappor hade jag inte ens i närheten av full fart eftersom mina stackars lår är helt döda efter total training-passet i går. Jag var där med min kusin och efteråt var vi så trötta att vi inte ens orkade kliva upp på cyklarna. I stället promenerade vi i kylan men det var trevligt för då hann vi prata lite.
 
I tisdags hade jag fotbollsträning och efteråt körde han på bilden plankan. Jag ville såklart vara med och sedan hetsade jag honom till sidoplankan som är min favorit (eftersom jag är bra på det). På bilden ser man exakt hur vidrig jag är som person: jag kan inte låta bli att håna genom att röra ena benet upp och ner. Men ja, han är bättre än mig på fotboll så han kan säkert ta det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback