Startsidan

De senaste månaderna

Det är ett himla tjat om att jag aldrig bloggar så nu gör jag det. Jag har börjat dansa. Eller ja, jag har dansat tre gånger den senaste veckan och det är ju extremt mycket för att vara så odansig som jag. Jag har varit på två pass bodyjam på Iksu och fastän jag inte har någon känsla är det roligt. Vi har en student på jobbet och han tipsade mig om att gunga nedåt i stället för att typ studsa uppåt och när jag testade det i torsdags kände jag mig faktiskt aningen coolare än förut. Förra helgen hade vi avslutningsfest med herrfotbollslaget och då dansade jag på O´Learys. Ja, ni läste rätt! Jag tog inga avancerade danssteg men för mig var det ett stort steg att inte stå klistrad längs väggen.
 
För några veckor sedan föreläste jag för läkarstudenter igen och det kändes bra. Jag bad dem fylla i en utvärdering så vi får väl se hur bra det känns när jag får tillbaka de eventuella svaren.
 
Jag har också hunnit vara på en fortsättningskurs i diagnosklassificering i Stockholm med en kollega. Vi hade två trevliga dagar och jag hann till och med hälsa på hos morfar och Monica. Vi, jag och kollegan alltså, inte jag, morfar och Monica, ska ta över kodningen när huvudkodaren går i pension så nu måste vi suga i oss all kunskap vi kommer åt. Kul och utvecklande!
 
Om typ en och en halv vecka åker jag och Sammy till Berlin och hälsar på. Dags att börja packa!

Kommentarer
Av: Pappa

Det finns ju ett bra ställe i stan där man kan lära sig bugga. Umeå Dansimperium.:)

2019-10-12 @ 23:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback