Startsidan

Godisregn

Godmorgon godmorgon!

Finns det något härligare än att vakna upp vid sidan om den man älskar? Tror inte det. Eric ligger och halvsover fortfarande men snart är det dags att gå upp. Jag ska välja ut en outfit till honom , sa han. Snart ska vi käka frukost och sen kanske vi tar en liten promenad så han får se lite av staden. Senare har jag ju fotbollsmatch. Vi skulle egentligen behöva handla också men jag tror inte det finns någon bil här nu. Affärerna är ju stängda på söndagar så då går det minsann inte att handla. Men ja, det ordnar sig.

Eric hade med sig mängder med svenskt godis ska ni veta! Allt som jag hade önskat. Lösviktsgodis, Ahlgrens, Marabou, Djungelvrål och sånt där lösviktsnyttigtgodis. Eller ja, nyttigt och nyttigt, nötter och yoghurt och så. Ni vet.

Kommentarer
Av: MALIN

Ingen fara!

Ja det ska bli så skönt så :)

Av: celebri

Varför kallar du mig lögnare?

2009-04-04 @ 12:26:57
URL: http://celebri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback