Startsidan

Nynnande gubbe

Mannen är fortfarande kvar och han ska stanna till middagen. Förresten Carolin, det är ingen man, det är en gubbe. Han är rolig för han går runt och nynnar hela tiden. En såndär avslappnad man. Sånna är härliga tycker jag. Alla borde sjunga och nynna mer!

Nu känns livet himla härligt! Om en timme ska jag börja med lunchen, pizza, och sen är det Top Model ikväll. Imorgon kommer Eric och livet kan inte bli bättre!

Igår när jag kom hem från fotbollsträningen så såg jag ännu en gråsugga. Den här gången blv jag dock inte rädd utan mer less. Jag dödade den brutalt och hedde ner den i ett hål i golvet.

Lillpojken ville att jag skulle visa en hockeybild när han syns så nu gör jag det. Han är målvakten alltså.


Kommentarer
Av: Carro

Jamen då tycker jag man ska skriva gubbe eller "äldre man" för annars får jag för mig att det är nån 25-årig pudding haha :P

Av: Lilla mamma

Då Fantomen rör sig står blixten stilla

2009-04-03 @ 17:32:04
Av: Anonym

"När Fantomen rör sig står blixten stilla"

2009-04-03 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback