Startsidan

Städnina

Nu vet jag alltså att man luras här i Tyskland också. Dels fick jag en kommentar om det och dels kom lilltjejen och sa:

-Du har en spindel i pannan!

Naturligtvis trodde jag på henne. Kanske mest eftersom jag har städat massa och då kanske en spindel har passat på att ta skydd. Man vet ju aldrig. Taskigt var det i alla fall.

Hur som helst har jag städat min toalett och dammsugit hela huset nu. Om 20 minuter eller så ska jag börja med maten. Lax med potatis och hollandaisesås blir det. Jag har inte bestämt mig än om jag ska göra potatismos eller vanliga potstisar bara.

Kommentarer
Av: Makrill

Det har du rätt i... Folk är ju tyvärr så utseende fixerade att man helst ska skippa starka färger, piercingar och tatueringar när man söker jobb... Men jag menar, jag har jobbat med mina gamlingar med knall lila hår, och det gick bra :P haha

Men din pojk har rätt. Folk är elaka och fördomsfulla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback