Startsidan

Stjärtsmärtor

Jag har nedrans ont i stjärten sen cykelturen igår. Tack och lov behöver jag inte cykla förrän på lördag. Familjen har sagt att de ska titta när jag har match i Landsberg, vilket jag har nu på lördag, men vi får väl se hur det blir med det. Jag tycker det är pinsamt. De har ju bara hört hur "duktig" jag är men aldrig sett mig spela. Eller jo, lillpojken var ju på en träning men det är ju inte samma sak. Dessutom tittade han inte så mycket eftersom han spelade fotboll med Eric. Åh vad jag saknar Eric.

Jag ska fota en sak ikväll eller någon annan kväll när jag är vaken så ska ni få se en rolig sak. Nu är det Germany´s Next Top Model, adjö!

Kommentarer
Av: MALIN

Ja ellerhur, det är fan sjukt :/

Av: Mari

Komiskt! Jag satt och tänkte på ordet framstjärt (min kära kompis lärde mig det) :D



SV: Kladdkaka är gott men nu mår jag illa, not good!

2009-04-23 @ 21:25:32
URL: http://craazybananas.blogg.se/holyshit
Av: Fatima

Svar: Ja, det måste de absolut bli ändring på! Prova receptet, det var jätte bra :) Lagom kladdig ;)

2009-04-23 @ 23:25:49
URL: http://gustibusmensdatincrementum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback