Startsidan

Om igår

Hej alla vänner!

Igår på tjejkvällen var det trevligt! Vi målade naglarna, såg film och hedde på ansiktsmasker. Jag kom inte hem förrän vid två och när jag svängde in vid huset såg jag ingen mindre än Eric och de andra pojkarna. Jag tappade ut en karta ur väskan och storpojken frågade vem av oss som rökte. Det tycker jag var en dum fråga eftersom vi inte rökte vattenpipa på partyt eftersom det var tobak i. Men ja, det var ju en karta.

Jag hade en chokladansiktsmask. Till Eric skrev jag att jag var spraytannad och det trodde han på. Killar alltså.

Jag skojade till det med blåa streck på mina redan svarta naglar.

Kommentarer
Av: emma härnqvist/perfektion

hur kommer det sig att de inte finns i norrland?

Av: Soha

Svart nagellack är det finaste som finns :)

2009-04-15 @ 22:00:20
URL: http://sohacheffi.blogg.se/
Av: veronika

det blev snyggt! men bara svart nagellack är också snyggt :)

2009-04-15 @ 22:01:40
URL: http://veronikawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback