Startsidan

Äppelförsäljare

Lillpojken snodde min mobil igår och ändrade alarmet till sju någon gång. Han hade också bytt signal så jag trodde jag fick massvis med sms på raken. Jag stängde av klockan och sov vidare. Kvart i elva vaknade jag och hetsade upp i köket. Ingen gröt. Istället åt jag mjölk med mussli med chokladbitar i. Himla gott! Vi får väl se hur min mage mår av det.

När jag hade ätit dammsög jag köksvåningen. Sen kände jag svetten komma krypandes så jag tog en paus. Jag ska gå och fortsätta snart.

Nyss ringde det på dörren och det var två äppel- och potatisförsäljare. Mamman öppnade för jag låtsades som att jag inte fanns. Mamman som är en snäll mamma köpte både potatis och äpplen om jag inte såg fel. Se så bra utkiksplats jag har från mitt rum, hoppas bara att inte dom ser in lika bra.


Kommentarer
Av: Estefany

hahha har potatis o äppel säljare börjat gå runt nu :P. De såg lite läskiga ut i bilden men nog för att du förvrängt ansikterna :P.kram

Av: Estefany

sv: jaha!:P. men bor du där eller är de semester?.krma

2009-02-09 @ 12:32:15
URL: http://mystuff.blogg.se/
Av: Estefany

sv: jaha va kul:D. jag vill också fast i USA. Hur är det att jobba som de då?:).kram

2009-02-09 @ 12:53:24
URL: http://mystuff.blogg.se/
Av: Sofia

Men hörru sömntuta :)

Förstår du inte varför han ställer om din väckarklocka. Han vill ju att du ska stiga upp tidigare på dagarna å vara med de på morgonen :)

Var iaf i Zurich i slutet på jan. Fantastisk god choklad. Kan varmt rekomendera att åka dit å investera i lite gott "karra"

Sköt om dig!

// Sofia

2009-02-09 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback