Startsidan

Dagen D

Godmorgon alla vänner!

Idag är det den stora dagen. Nu syftar jag inte på alla hjärtans dag som alla andra, utan på att jag ska spela fotbollscup. Jag började dagen bra med en vit fralla med smör, en croasant med lite sylt och en hjärtformad bullbit med massa socker på. Jag känner att jag är riktigt uppladdad nu. I och för sig åt jag ju pizza i måndags och den träningen gick ju tydligen bra. Nu måste jag dock gå och skita.

Det snöar idag igen och jag som hade tänkt gå med crocs till stället vi ska träffas på. Jag vill ju inte svetta ner mina vanliga skor. Nu går nog inte det så jag får fundera ut en plan b. Jag ska i alla fall gå upp och hämta tejpen nu så jag inte glömmer den. Jag måste ju tejpa ögonbrynet för er som undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback