Startsidan

Födelsedag och blindtarmsoperation

Idag fyller lillpojken alltså 12 år! Egentligen ska man ju skriva tolv med bokstäver men det gjorde inte jag nu. Hur som helst. Han är i skolan nu men när han kommer hem ska han få en present. Gud så glad han kommer bli, kanske.

I helgen var min syster på sjukhuset. Om ni vill veta hur det kan gå till när man måste operera bort blindtarmen kan ni kolla in hennes blogg
här!

Nu ska jag tvätta. Hej då!

Här är paketen. Eftersom lilltjejen inte fick något när hon fyllde år så får hon också nu. Vad det är i får ni se sen.


Kommentarer
Av: Eric

blev han glad?

2009-02-18 @ 11:45:42
Av: JOANNA

sv: haha tack du, o jag som trodde att jag var en fena på svenska;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback