Startsidan

Håller Mede ställningarna lika bra som Luuk?

Nu har jag sett melodifestivalen på internet. Det laggade hela tiden så jag har inte hört låtarna ordentligt. Fast jag lyssnade innan och då tyckte jag bäst om Emilia. Petra Mede var ju riktigt skojig även om ingen kan slå Luuk. "Här står jag och håller ställningarna!". Det var roligt minns jag. Han sa så första året om ni inte minns, och så höll han i ställningarna till scenen. Ja. Sen kan ju ingen slå Björn Gustafsson, i alla fall inte en gammal gubbe med dubbelhaka.

Nu är det nog dags att sova tror jag. Jag läste ut Barnen i Bullerbyn igår så nu ska jag börja på nästa bok, också den om Barnen i Bullerbyn. Godnatt!

Kommentarer
Av: Eric

Tyckte hon var ganska kul ibland :) svårt att ta efter all humor i förra årets.

2009-02-07 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback