Startsidan

Snille

Sådärja, nu har jag lagat lunch och sådär. Jag skulle behöva gå och köpa hårspännen och schampo men det får bli imorgon. Jag har nämligen alla byxor i tvätten och jag kan ju inte gå med trekvartsbyxor i snön. Det får mig förresten att tänka på att jag måste he in tvätten i torktumlaren nu. Det är bra när jag skriver om det jag inte kan i bloggen för då berättar föräldrarna. Jag är så smart. Förresten, vars har ni gömt dom där kexen med choklad på? Hehehe!

SOFIA! Kan du inte skicka en bild på dig så jag får se?

Kommentarer
Av: Anna

sv: jag bor nere i Skåne så här är det lagom mycket snö! Men jag hoppas det försvinner snart :P

Av: Bettan

sv: he he okej. Jo, men mina kompisar tycker också det att jag är för allvarlig. ibland tycker dom att jag liksom ska ta det lungt

2009-02-12 @ 16:04:43
URL: http://busbettan.blogg.se/
Av: Bettan

mm

2009-02-12 @ 16:42:05
URL: http://busbettan.blogg.se/
Av: Anonym

kika gärna in i min blogG; www.chicflia.blogg.se

2009-02-12 @ 17:35:07
Av: Sofia

Ha ha, ska se vad jag kan fixa.

Vi ska till Ume å bo på Plaza i helgen, bröllop igen :)

Ha en bra helg!

Kram kram

2009-02-13 @ 11:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback