Startsidan

Suris

Lillpojken hatar mig, det har han sagt. Anledningen var att jag inte följde med på hockey idag. Jag får hoppas att Landsberg vinner så kanske han är på bättre humör sen. Dessutom har han sina läxböcker här och när han hämtar dom ska jag säga att han ska sluta vara sur. Jag kommer nog på nåt bra.

Idag åt vi tacos till middag. Hemma har vi typ 10 olika grönsaker men här var det 3. Men ja, tacos är gott hur man än äter det.

Förut när lillpojken var hä på mitt rum så fipplade han med min mobil. Han läste smsen högt men eftersom han inte förstår ett ord av det så gör det ingenting. Sen började han fnissa och då frågade jag vad han hade gjort. Han tyckte att han var så himla rolig så han var tvungen att berätta. Han hade ställt väckarklockan på halv åtta istället för nio. Mycket lustigt. Tur för mig att han avgudar sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback